Sunday, August 14, 2011

jiwa kachau


setiap lirik..
setiap kata..
mmg terkena n terkesan di hati..
jiwa... naluri..
tak sangka.. sekali lagi terkena...
dem!!!

kenapa perlu jumpa manusia...
yang tak reti nak menghargai manusia yang lain..
yang TAK ikhlas dalam bercinta ke.. berkawan ke...
kenapa perlu...kenapa aku... yang ditakdir kan utk jumpa dia..
tp jumpa dia ada juga perkara yang buat aku sedar....
terima kasih tuhan... kerna...
pertemukan aku dengan manusia yang seperti itu...
setiap manusia ada kelemahan..
jumpa dengan manusia ne.. buat aku tau ape kelemahan aku..
apa yang perlu aku perbaiki... untuk jadi manusia yang...
lebih baik dari sebelumnya...
mmg tuhan maha bijaksana kerna DIA... maha mengetahui....

dan aku... perlu bersyukur even dlm masa yang sama..
aku.. se...d i h





No comments: